Wednesday, January 2, 2013

aku milik Mu..


dan ketika aku pulang kepada MU
sambutlah aku dgn kasih syg MU
meski rintihan ini tak di mengerti mereka
namun ku tahu
Engkau sgt mengerti aku
kerna aku ini milik Mu sepenuhnya
ampunkan ketidak setiaan aku pada MU
meski lisanku sentiasa menyebutnya
Tuhan Cinta Agung ku
namun
sejauh manakah kebenarannya 
di manakah kedudukannya di sisi Mu
kadang aku tergelincir
disaat hatiku menyebut nama Mu
hinanya diri terasa kala melakukan dosa dalam sedar
di mana takutnya aku pada kekuasaan Mu
di mana cinta yg di agung agungkan itu
di mana aku di sisi Mu
itu semua di luar capaian aqalku
pimpinlah tanganku ini
usah Kau lepaskan aku sendiri
jangan Kau biarkan aku begini
bimbinglah aku
tunjuki lah aku jalan kebenaran
jalan pulang kepada Mu
aku mahu pulang kepada Kekasih ku..
Kau Pemilik diriku...dan aku ini milik Mu...
sepenuhnya.
meski aku belum benar mengenali Mu..
Allahu Rabbi..

T_T

 


No comments:

Post a Comment

berkatabenarlahwalaupunpahit