Friday, April 5, 2013

tak pernah pikir mampu di capai


di jadikan penasihat handle pogram kem ibadat niqabgirls di kelantan minggu lpas.
jadi mentor..jumlah adik2 usrah skrg nak dekat 30 org.. kena buat 2 group dlm seminggu..
jadi naqibah halaqah/study circle 2-satu course wajib di uia.. adik2 ni 16 org.
jadi muwajih..mubalighoh or ajk2 pogrem keagamaan....

tadi pulak isteri kpd ustad uia msj minta jadi fasi kem solat di sekolah area keramat KL
dia ambik no aku dari CCAC UIA...daripada nama aku jdi naqibah study circle tu..
minggu depan kem solat tu... insyaAllah aku akan join...

sesungguhnya tiadalah satu pun yg datang kepadaku kecuali dgn kehendak dan izin Tuhan ku...

dan sampai sekarang...

aku masih pikir aku tak mampu capai apa2

tapi...

nampaknya percaturanNya mengatasi segala....

aku takut...tapi jika aku tak berbuat, kepada siapa lagi aku harus berharap??

sekarang aku bahagia sgt dgn jln ni..aku taknak berhenti dari perjuangan ni...moga Allah permudahkan segalanya..amin...

tiada daya dan upayaku melainkan dengan kekuatan daripada Allah...



TUHAN CINTA AGUNGKU



No comments:

Post a Comment

berkatabenarlahwalaupunpahit