Thursday, November 29, 2012

Allah selalu tolong T_T


waktu aku susah
waktu aku senang
waktu aku ingat
waktu aku lupa
waktu aku lapang
waktu aku sibuk
waktu aku heppi
waktu aku sedih
waktu aku sihat
waktu aku sakit
dan bila-bila masa saja...
sentiasa...always...
Allah sgt baik..aku sgt malu.. ;(

Allah bantu aku lalui hidup ku dengan baik dan teratur...
kerja2 ku tak pernah terabai dlm masa sama aku sibuk mencari cahayaNya...
jalan dakwah juga tak pernah ku tinggalkan dlm masa sibuk memenuhi bahagian dunia...

Allah permudahkan segala urusan hidupku..pencarianku...pembelajaranku...
Allahu Rabbi.. kesyukuran yg tak teringga atas akal dan ilmu yg di beri..
Tanpa Allah, aku bukan siapa2 di dunia ini...

Allah sebaik2 Penolong dan Penjaga..
cukuplah hanya Allah untuk hidup dan matiku


No comments:

Post a Comment

berkatabenarlahwalaupunpahit