Friday, July 20, 2012

hari ini doaku termakbul lagi

AKU SAYANG ALLAH
AKU CINTA ALLAH
hari ni Allah makbulkan lagi doaku...
arini ni akhowat ade buat kelas belajar bahasa arab...
sebenarnya aku sejak hijrah ku dulu lagi ade impian nk belajar bahasa arab n amik kelas...tapi semua tu aku target nak amik kelas lepas aku setel keje2 n kelas2 master ni..n dalam plan sem depan baru nak daftar..uia ade wat klas bhase arab,,satu sem yuran sratus lebih kalau kelas intensif...tapi nampaknya doaku termakbul lebih awal dari yg di jangka..dan tanpa bayaran...akhowat2 syg yg ajar tadi...bestnyerr...alhamdulillah... Allah sangat baik..segala puji hanya bagi Allah...tadi aku excited giler..duk depan skali kot tp still kabur xnampak jelas tulisan akhowat d whiteboard..huu aku tau n perasan mata aku da semakin xjelas n kabur..mungkin ade hikmah disebaliknya...dan...itu pun termasuk ape yg pernah terlintas di hati aku suatu ketika dulu...kaburkan amtaku agar aku tidak dapat melihat lelaki2 yg asing bagiku untuk menjaga hati drpd dikotori...Allah Cinta Agungku..biarla aku hanya tgk suami aku je nanti..tu pun kalau aku kawin la..huuu 

No comments:

Post a Comment

berkatabenarlahwalaupunpahit